Jobobike Serwis

JOBOBIKE Serwis posprzedażowy

 I.Dostawa

         Wszystkie zamówienia zostaną wysłane w ciągu 3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty, z wyjątkiem zamówień przedsprzedażowych. Jeśli dostawa opóźnia się ze względu na szczególne okoliczności, np. święta, czas dostawy zależy od informacji podanych na stronie lub od informacji udzielonej bezpośrednio przez Dział Obsługi Klienta. Zamówienie w przedsprzedaży uzależnione jest od informacji, jakie zostały zawarte podczas składania zamówienia.

         1.Klient powinien sprawdzić towar w przeciągu 3 dni roboczych od otrzymania naszych produktów. Jeśli towar ma jakiekolwiek uszkodzenia, prosimy o wypełnienie formularz reklamacyjnego JOBOBIKE i przesłanie do mailowo bądź pocztą do firmy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia firma zapewni części zamienne, jeżeli są wymagane. W przypadku poważniejszych szkód, zapraszamy do rozmów, aby znaleźć najlepsze i najszybsze rozwiązanie.

         2.Zwroty i wymiana.

         W celu sprawdzenia roweru i przekonania się do niego zapewniamy 20-dniową usługę zwrotu i wymiany bez podania przyczyny (20 dni oznacza 20 dni od daty wystawienia faktury). Jeśli nie jesteś zadowolony z jazdy próbnej e-Bike'a w wyznaczonym terminie, możesz złożyć wniosek o zwrot (Formularz Zwrotu Jobobike). (Aby mieć pewność, że części zużywające się e-roweru nie są znacznie zużyte, wymagamy, aby jego jazda testowa miała odległość nie większą niż 10km)

         Prosimy o zachowanie opakowania kartonowego przez co najmniej 20 dni, aby bezpiecznie zapakować produkt, który będzie zwracany.

        Jeśli towary zostaną zwrócone lub wymienione z powodu problemów niezwiązanych z jakością, kupujący ponosi koszty transportu tam i z powrotem i musi upewnić się, że wszystkie części są kompletne i wolne od uszkodzeń. Jeśli podczas jazdy próbnej brakuje części lub e-Bike zostanie uszkodzony, klient jest zobowiązany do częściowego zrekompensowania straty. Jeżeli zwrócony e-Bike spełnia powyższe warunki, JOBOBIKE dokona zwrotu po odliczeniu kosztów transportu; Jeśli zwrócony e-rower nosi widoczne ślady użytkowania i zużycia, JOBOBIKE dokona zwrotu po odliczeniu kosztów transportu i 20% wartości roweru tytułem opłaty manipulacyjnej. Jeśli zwrot lub wymiana jest spowodowana problemami z jakością, JOBOBIKE poniesie koszt przesyłek.

       Usługa zwrotu i wymiany nie obejmuje szkód spowodowanych wypadkiem, niewłaściwym użytkowaniem, nadużyciem lub zaniedbaniem. Modyfikacje ramy lub części przez klienta powodują unieważnienie usługi zwrotu i wymiany.

       Nie rekomendujemy zwrotu towaru. Złożenie zamówienia przez klienta oznacza, że kupujący i sprzedający zgadzają się na wzajemne porozumienie.

      3.Parametry

       Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby przedstawione produkty na stronie odpowiadały produktom w rzeczywistości. Na bieżąco staramy się aktualizować dane techniczne. Jeśli opis produktu na stornie nie może zostać zaktualizowany na czas z powodu aktualizacji produktu, prosimy o kontakt telefoniczny. Obiecujemy, że zaktualizowany produkt nie wpłynie na Twoje wrażenia z jazdy i zapewniamy, że osiągi e-roweru będą lepsze niż w starej wersji. Wszelkie drobne różnice nie będą podstawą do roszczeń.

       4.Części

        Ze względu na różne partie rowerów ze wspomaganiem elektrycznym, powiązane części takie jak opony, wyświetlacze, silniki itp. mogą nieznacznie się różnić między sobą. Jeśli występują różnice, a na stronie nie został zaktualizowany opis, skontaktuj się z nami. Obiecujemy, że ulepszony produkt nie wpłynie na Twoje wrażenia z jady i osiągi e-roweru będą lepsze, niż w wersji poprzedniej. Wszelkie drobne różnice nie będą podstawą do roszczeń.

        Jeśli opis strony nie może zostać zaktualizowany na czas z powodu aktualizacji produktu skontaktuj się z nami. Obiecujemy, że ulepszony produkt nie wpłynie na Twoje wrażenia z jazdy i zapewniamy, że osiągi e-roweru będą lepsze niż w starej wersji. Wytrzymałość

       5.Zasięg jazdy

       Zasięg jazdy opisany na naszej stronie został przetestowany przez laboratorium JOBOBIKE w warunkach testowych, przy wadze 75kg, temperaturze 25℃, płaskiej nawierzchni i przy w pełni załadowanym akumulatorze. W wyniku różnych czynników, zależnych od warunków użytkowania, zasięgu jazdy, obciążenia, nawyków jazdy, prędkości, czynników atmosferycznych, podana wartość zasięgu  jazdy służy jedynie jako odniesienie, a nie jako podstawa jakościowa jakichkolwiek danych, ani jako podstawa do zwrotu lub wymiany towaru.

      6.Bateria

      Żywotność baterii litowej jest ściśle związana z nawykami użytkowania. Aby zapewnić lepszą pracę akumulatora, zaleca się unikanie jazdy z pełną prędkością przez długi czas podczas jazdy. Baterię można naładować, gdy pozostała moc wynosi około 20% (staraj się unikać nadmiernego rozładowania baterii) i należy ją w pełni naładować za jednym razem. Gdy akumulator jest w pełni naładowany, konieczne jest odłączenie ładowarki na czas, aby uniknąć przeładowania akumulatora, co wpłynie na żywotność i bezpieczeństwo akumulatora. Zgodnie z odpowiednimi przepisami i regulacjami oraz charakterem produktu, bezwzględnie zabrania się wnoszenia akumulatora lub całego e-roweru do środka pomieszczeń w celu naładowania, należy go ładować w miarę możliwości na otwartej i monitorowanej przestrzeni .

      7.Wyświetlacz

       Informacje pojawiające się na wyświetlaczu zależą od modelu roweru.

      8.Transport

       Nasza firma stale ulepsza formę pakowania towarów, uwzględniając rozmieszczenie produktów i rodzaj wypełnienia, i wybiera rzetelne i wiarygodne firmy przewozowe. Jednakże rowery elektryczne, składają się z wielu dużych i ciężkich  elementów, więc mogą zdarzyć się niewielkie zadrapania i utrata lakieru, lub niektóre elementy mogą zostać zdeformowane. Powyższe warunki nie zaliczają się jako wady produktu i nie są podstawą do zwrotów e-rowerów. Jeśli uszkodzenie uniemożliwia prawidłową jazdę, firma zapewnia wymianę części lub roweru.

       Klienci mogą się skontaktować z JOBOBIKE, jeśli pojawią się trudności podczas montażu, pracownicy chętnie zapewnią usługę doradztwa montażowego lub pokierują do partnera serwisowego.

     9.Gwarancja

     10-1 Ograniczona gwarancja na rowery elektryczne.

     JOBOBIKE udziela 24-miesięcznej ograniczonej gwarancji na e-rowery. Data rozpoczęcia usługi gwarancji równa się dacie sprzedaży produktu, widniejącej na fakturze/paragonie.

     Jeśli w okresie gwarancyjnym produktu wystąpią jakiekolwiek uszkodzenia nie spowodowane przez niepoprawne użytkowanie, JOBOBIKE zapewni bezpłatną wymianę uszkodzonych części lub pomoże zdalnie rozwiązać problem, w specjalnych przypadkach zgłoszone uszkodzenia będą rozwiązane w między obiema stronami.

     Okres gwarancyjny na części jest taki sam jak na cały e-rower. W okresie gwarancyjnym  rower elektryczny nadal jest objęty serwisem rowerowym, począwszy od daty sprzedaży.

     Okres gwarancyjny na poszczególne elementy:

  • Rama: 5 lat.
  • Silnik, kontroler, akumulator, ładowarka, wyświetlacz, światło, wspornik kierownicy, przedni widelec, tylny bagażnik itp.: 2 lata.

     Uwaga: Następujące przypadki nie są objęte gwarancją:

  • Brak podania numeru seryjnego ramy roweru;
  • Rower elektryczny i jego części przekroczyły okres gwarancyjny;
  • Awaria lub uszkodzenia spowodowane są modyfikacją  lub konserwacją mechanicznych lub elektrycznych części roweru elektrycznego bez zezwolenia;
  • Awaria produktu lub uszkodzenie spowodowane użyciem części niewymienionych przez JOBOBIKE;
  • Awaria lub uszkodzenie spowodowane niewłaściwą instalacją, użytkowaniem i obsługą;
  • Awaria lub uszkodzenie spowodowane użytkowaniem produktu w nieokreślonym miejscu/ środowisku;
  • Awaria lub uszkodzenie produktu spowodowane niewłaściwą konserwacją (wilgoć, pleśń lub narażenie na ekstremalne warunki środowiskowe);
  • Normalne zużycie się części eksploatacyjnych, takich jak opony, hamulce i pedały, nie jest wadą i nie jest objęte gwarancją;
  • Awaria lub uszkodzenie spowodowane czynnikami nie do przewidzenia (takimi jak pożar, trzęsienie ziemi, uderzenie pioruna, powódź itp.).

    10-2 Usługa dodatkowa

    10-2-1 Przedłużenie gwarancji.

    Jeśli klient chciałby przedłużyć gwarancję, powinien złożyć taką prośbę w momencie zakupu lub na miesiąc przed upływem okresu gwarancji. Przedłużenie gwarancji to koszt 920 zł za dodatkowy rok czasu gwarancji, i 1380 zł za dodatkowe dwa lata gwarancji. Zakres przedłużonej gwarancji jest ograniczony do części elektronicznych (sterowniki, silniki, akumulatory i ładowarki), JOBOBIKE nie będzie już świadczyć usługi odnowienia gwarancji od piątego roku użytkowania.

     10-2-2 Konserwacja

     W celu zapewnienia lepszej obsługi, JOBOBIKE zapewni bezpłatne doradztwo w zakresie technicznym oraz w zakresie konserwacji rowerów elektrycznych.

     Jeśli produkt ulegnie awarii i będzie wymagał naprawy, prosimy o wypełnienie Formularza Reklamacji i przesłanie go do obsługi posprzedażnej.  Nasi pracownicy odpowiedzą w ciągu 48 godzin. Na podstawie podanych informacji w formularzu, znajdą jak najszybciej przyczynę usterki i zapewnią kompletne rozwiązanie, w tym części zamienne, wsparcie techniczne i zalecenia dotyczące konserwacji. W okresie trwania gwarancji i jej zakresu, części zamienne wysyłane są bezpłatnie. Po upływie okresu gwarancyjnego i poza zakresem gwarancji obowiązujące opłaty (w tym opłaty za dostawę ekspresową) będą naliczane bez zmian.

     Jeśli rower elektryczny zostanie wysłany do naprawy bez zgody JOBOBIKE , klient poniesie koszty transportu w obydwie strony, oraz za naprawę roweru (700 zł jednorazowej opłaty w czasie trwania okresu gwarancyjnego i 936 zł po ustaniu okresu gwarancji). Rower elektryczny musi być dostarczony w dobrym opakowaniu zewnętrznym. Jeśli zostanie uszkodzony w momencie dostawy do serwisu, odpowiedzialność ponosi klient.

 Więcej pytań? Sprawdź JOBOBIKE INSTRUKCJA OBSŁUGI

Gratukacje! Udało Ci się zasubskrybować!
Email został zerejestrowany