Jeśli masz problemy techniczne z rowerem, prosimy o opisanie usterki na formularzu reklamacyjnym dostępnym Każdym zgłoszeniem zajmiemy się w ciągu 48 godzin od momentu jego otrzymania. Jeśli usterka nie jest poważna (np. wymagana jest wymiana części) i możesz dokonać naprawy samodzielnie, prześlemy odpowiednią część i zapewnimy telefoniczny instruktaż przy wymianie. Jednak jeśli usterka wymaga specjalistycznej naprawy, pomożemy Ci znaleźć lokalny serwis rowerowy lub możesz skorzystać ze sprawdzonego serwisu, by uniknąć odsyłania roweru i związanych z tym kosztów.
Uwaga:
1.W przypadku problemów z zakupionym produktem, prosimy zwracać się bezpośrednio do punktu, w którym produkt został zakupiony. Niniejsza strona internetowa odpowiada za obsługę posprzedażową jedynie zamówień złożonych bezpośrednio poprzez tę witrynę.
2.Przed dokonaniem naprawy w serwisie, prosimy o przesłanie do nas wstępnej kalkulacji kosztów naprawy.
3.Prosimy o opisanie usterki na formularzu reklamacyjnym dostępnym.

{formbuilder:OTk0NjI=}
Gratukacje! Udało Ci się zasubskrybować!
Email został zerejestrowany